Tuesday 17 May 2011

你認識愛嗎?

鐘意﹐喜歡﹐好感 你會點分?

我個人覺得’愛‘係呢個世界已經係一個好兒戲件事或者一個字。 我覺得好多人都唔係好識分別以上D感覺? 因為大部 分人都以為呢幾個字如果有那種感覺已經就是愛﹐ 但我覺得呢D都唔係愛 。 我不是一個愛情專家 但係我心目中嘅愛不是那咁樣嘅感覺。

但係呢個年代D 人(講到自己好老) 哈哈!﹐ 就以為開始一個relationship就係代表愛一個人?有時D人無真正了解一個人﹐ 就同人一齊。 但是我覺得你經要過呢D階段先去到愛一個人。


但係愛有幾多種?
或者你以為離開一個人到代表你愛一個人?
或者係你可以遠距離咁愛一個人?

最重要你要愛你自己先愛一個人。

update later. (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...